DORGIA

UWAGA!!! Wszystkie prace, zdjęcia i teksty publikowane na blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Nie zezwalam na ich kopiowanie oraz rozpowszechnianie.

piątek, 25 stycznia 2013

DECOUPAGE- TO JUŻ BYŁO

Wiem, wiem...powtarzam się, chyba zacznę ogłaszać zabawy typu znajdź 5 różnic :) Wybaczcie...nic na to nie poradzę. Wszystkie koleżanki chcą mieć taką szkatułkę. Tym razem dla Emilki. Pomęczę Was jeszcze trochę tym motywem, zapowiadają się kolejne pudełeczka z jego zastosowaniem ale wprowadzę już pewne modyfikacje ;) Obiecałam, że będą lepsze zdjęcia lecz znowu nie zdążyłam ich zrobić przez zmrokiem ;/... Jutro się zrehabilituję, będzie nowa skrzyneczka i lepsze zdjęcia :) Miłego wieczoru :)


9 komentarzy:

  1. cudna jest! więc cóż poradzic, że wszyscy TAKĄ właśnie chcą? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam się nie dziwię, że wszyscy taka chcą.. bo piękna ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. No ten motyw jest przeuroczy to się nie dziwię, że wszyscy taki chcą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tu jest trochę inna koronka i już jest inna:) jest prześliczna, wcale się nie dziwie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też bardzo podoba się ten motyw. Bardzo ładna szkatułka.

    OdpowiedzUsuń
  6. OI DORGIA,FICOU LINDA,ADOREI AS RENDINHAS,SUPER ORIGINAL.BEIJOS.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwię się, że wszystkie chcą taką szkatułkę, bo jest fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. o ja!!! rewelacja!!! to ja poprosze takie trzy ;) ha,ha,ha :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh...nie ma problemu :-D witam na moim blogu i zapraszam ponownie :-)

      Usuń