DORGIA

UWAGA!!! Wszystkie prace, zdjęcia i teksty publikowane na blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Nie zezwalam na ich kopiowanie oraz rozpowszechnianie.

sobota, 26 stycznia 2013

DECOUPAGE- MAKI 2

Obiecana wczoraj kolejna skrzyneczka. Wykorzystany na niej motyw już pojawił się kiedyś na moim blogu, bardzo go lubię i chętnie do niego wracam. Tym razem wykonanie różni się od poprzedniej makowej szkatułki. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Teraz uciekam już do sprzątania a popołudniu czeka mnie zimowe szaleństwo na desce. Już nie mogę się doczekać ;)...Jeśli nie narobię sobie zbyt wielkich zakwasów i będę mogła się ruszać, jutro do Was wrócę z kolejną pracą :)
Udanej soboty życzę :)

19 komentarzy:

  1. Piękne maki i jeszcze piękniejsza szkatułka:) To powodzenia na desce:) Ja już jestem dziś po łyżwach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne maki!! jeden z moich ulubionych wzorów!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna skrzyneczka. Bardzo mi się podoba. Lubię takie motywy na serwetkach. Dopracowałaś skrzyneczkę w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oi Dorgia, você faz coisas lindas em decoupage. Que caixa maravilhosa! Uma preciosidade!
    Beijos.

    OdpowiedzUsuń
  5. Superowe ! Jak lakierowałaś maki, że są takie... szklane ? :) Gąbeczką? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczko lakierowane jest natryskowo 2-3 warstwy i pomiędzy kolejną warstwą szlifowanie drobniutkim papierem ściernym. Nie jest to lakier wodny ani żaden do decoupage. Jeśli masz więcej pytań napisz: dorekw@gmail.com chętnie pomogę :)

      Usuń
  6. Śliczne skrzyneczki, ta, i te z poprzednich postów, wybacz, że tak z doskoku wpadam, ale ja tylko w weekend mogę pochodzić po blogosferze:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. praca za pracą:) i wszystko piękne:) po raz kolejny urzekają mnie te maki u Cieb ie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana ta skrzyneczka jest przecudna:))Motyw jeden z moich ulubionych:)pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna skrzyneczka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna skrzyneczka, maki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest:)) nie mogę oderwać wzroku!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna i dopracowana w każdym calu szkatułka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna i oryginalna czerwona koronka, super.
    Cały czas zastanawiam się jak w koszyku wykorzystać tę serwetkę bo bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka piękna! Maki wyglądają pięknie, tak wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń