DORGIA

UWAGA!!! Wszystkie prace, zdjęcia i teksty publikowane na blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Nie zezwalam na ich kopiowanie oraz rozpowszechnianie.

niedziela, 27 stycznia 2013

DECOUPAGE- DLA PAULINY

Chciałam Wam pokazać kolejną szkatułkę. Niestety znowu nie zdążyłam zrobić zdjęcia w świetle dziennym i nie widać dokładnie jakie kolorki są na skrzyneczce (np. zieleń jest jaśniejsza). Strasznie uparte było to pudełeczko. Najpierw znienawidziłam literkę "A", której ciągle nie dało się ładnie wyciąć. Później, gdy już pięknie wszystko wyszło psikusa robił mi lakier. Ostatecznie udało się osiągnąć zamierzony cel choć standardowo nie do końca jestem zadowolona.W ramach rehabilitacji zrobiłam dodatkowo zakładkę do książki :)...   Po tych przebojach za oknem zdążyło się zrobić ciemno i nici z ładnego zdjęcia (może jutro uda mi się wrócić wcześniej z pracy to pstryknę nową fotkę i podmienię).



18 komentarzy:

  1. Piękny prezent!! idziesz jak burza z tymi szkatułkami:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje prace. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejna ładniusia skrzyneczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne, takie delikatne! Zakochałam się w tej szkatułce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba. Motyw jest śliczny. Podziwiam Twoje wykonanie literek. W Twoich skrzyneczkach podoba mi się lakier, który ładnie błyszczy i jest taki równiutki.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna! cudne te kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tym wzorze. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna skrzyneczka. Zapraszam po wyróżnienie. Pozdrawiam Benka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, jak każda wykonana przez Ciebie szkatułka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przeslicznie wyglada pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna ta szkatułka. Pewnie jubilatka zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca, ten motyw kwiatowy to serwetka ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne Twoje prace decoupage, zaprosiłas mnie po wyróżnienie"DZIEKUJĘ" ale przyznaję że mam problem i nie wiem co mam zrobic jak je przyjąć, ponieważ jestem w tych sprawach nowicjuszem :)Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń