DORGIA

UWAGA!!! Wszystkie prace, zdjęcia i teksty publikowane na blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Nie zezwalam na ich kopiowanie oraz rozpowszechnianie.

sobota, 3 sierpnia 2013

DECOUPAGE- PODZIĘKOWANIA DLA CHRZESTNYCH

Witam was w ten upalny dzionek,

Udało mi się skończyć kolejne prace i od razu je pokażę. Cztery takie same buteleczki z winem w ramach podziękowań dla Rodziców Chrzestnych. W rzeczywistości motyw jest bardziej "żywy" ale coś nie mogłam uchwycić tego koloru na zdjęciach.


Życzę Wszystkim udanej soboty :-)

18 komentarzy:

  1. uwielbiam te Twoje spekania!:) i motywy na czarnym tle - może kiedyś spróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są bardzo eleganckie. Świetnie wyglądają z motywem magnolii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już kiedyś to napisałam ale powtórzę: te spękania są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lindas garrafas. Elas seguem o mesmo padrão da anterior que você postou, não é?
    Ficaram lindas! Amei!
    Beijos. Feliz final de semana, Dorgia.

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wychodzą Ci te buteleczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Butelki rewelacyjne, spękania idealnie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pracuś z Ciebie!

    zapraszam do zapoznanie się z akcją w szczytnym celu : http://skoknaszafe.blogspot.com/2013/08/postawmy-beate-na-nogi-twoj-talent-moze.html

    pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry pomysł na wykorzystanie butelek od wina. Piekna ozdoba i super pomysł na prezent:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace.Pozdrawiam
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wykonane prace , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne, uwielbiam Twoje spękania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne, perfekcyjna robota!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne butelki! I co najważniejsze pozostaną pamiątka na dłuuugo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten motyw storczyka jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń