DORGIA

UWAGA!!! Wszystkie prace, zdjęcia i teksty publikowane na blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Nie zezwalam na ich kopiowanie oraz rozpowszechnianie.

wtorek, 14 maja 2013

DECOUPAGE- WRÓŻKA

Kolejna szkatułka, którą chcę Wam pokazać została przygotowana jako pamiątka I-szej Komunii. Nie zastosowałam jednak standardowych motywów komunijnych.
Pierwszy raz wykorzystałam wróżkę, która chodziła za mną od dłuższego czasu. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie dodała odrobiny brokatu :)... Mam nadzieję, że sprostałam zamówieniu i właścicielka będzie zadowolona :)

Pozdrowienia dla Martusi :)

12 komentarzy:

  1. bardzo ładna:))pozdrawiam cieputko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna szkatułka , taka urocza , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i to z moją ulubioną serwetką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. QUE BELO,EU AMAR O DESENHO.BEIJO.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie bardzo zadowolona bo szkatułka jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna szkatułka ! Ja byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna! kolejne perfekcyjne dzieło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna! Właścicielka z pewnością będzie zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń